Odjeljenje za opštu upravu

Odjeljenje za opštu upravu jedno je od deset odjeljenja Gradske uprave koje čine tri odsjeka i to:  Odsjek za upravne poslove, Odsjek – Centar za usluge građanima i Odsjek za zajedničke poslove.

U okviru Odjeljenja za opštu upravu obavljaju se sljedeći poslovi:

– izvršava se i obezbjeđuje izvršenje zakona i drugih propisa, te propisa Skupštine Grada i gradona-čelnika koji se odnose na oblast opšte uprave,

– organizuje rad Centra za usluge građanima, obezbjeđuju uslovi za što bolju komunikaciju sa građanima i zadovoljenje potreba istih,

– vodi prvostepeni upravni postupak po zahtjevima građana za naknadni upis u matične knjige rođenih, vjenčanih, umrlih, činjenice državljanstva, ispravka u matičnim knjigama i sl,

– pružanje pravne pomoći građanima,

– u okviru kancelarijskog poslovanja vrši primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje akata, klasifi-kovanje i zavođenje akata, njihovo dostavljanje u rad, amdinistrativno tehnička obrada akata, otpremanje pošte, razvođenje akata i njihovo arhiviranje i čuvanje,

– ustrojavanje i vođenje matičnih knjiga, evidencije državljana, ispravki u matičnim knjigama, organi-zacija i obavljanje vjenčanja i dr,

– ovjeravanje potpisa, rukopisa i prepisa akata i drugih dokumenata,

– izdaju radne knjižice građanima i vodi evidenciju istih, izrada uvjerenja o životu i druga uvjerenja o podacima koje organi vode,

– vodi personalnu evidenciju službenika i drugih zaposlenih u Gradskoj upravi,

– poslovi upravljanja ljudskim resursima,

– planiranje, organizacija i provođenje mjera u vezi civilne zaštite, organizovanje rada mjesnih kancelarija,

– poslove na unapređenju sistema upravljanja kvalitetom u skladu sa zahtjevima ISO standarda,

– zajednički poslovi za sve organizacione jedinice Gradske uprave koji se odnose na javne nabavke, usluživanje toplih i hladnih napitaka radnicima, održavanje čistoće i fizičkog obezbjeđenja zgrada i prostorija Gradske uprave, obavljanje raznih opravki, ispravnost uređaja i opreme za rad, održavanje i rad na telefonskoj centrali, prijem stranaka, održavanje i upotreba službenih vozila i slični poslovi,

– izrađuje program rada i izvještaje o radu Odjeljenja,

– obezbjeđenje radnih prostorija i sredstava za rad mjesnih zajednica, koordinacija rada sa Savjetima mjesnih zajednica po prethodnom pitanju, organizo-vanje zborova građana, sjednica Savjeta mjesnih zajednica, obavljanje administrativno-tehničkih poslova za Savjete mjesnih zajednica i sličnih poslova,

– obavlja i druge poslove iz oblasti koje su propisane zakonom, opštim aktima, a koji se odnose na ovo odjeljenje, kao i poslove po nalogu gradonačelnika.

V.d. načelnika: Tomo Vujinović


Vuka Karadžića 2, Trebinje


☎   +387 59 273 464


✉   opstauprava@trebinje.rs.ba