Odjeljenje za finansije

Odjeljenje za finansije je jedno od sedam odjeljenja Gradske uprave, koje čine dva odsjeka i to: Odsjek za budžet i računovodstvo i Odsjek za trezor.

U okviru Odjeljenja za finansije obavljaju se sljedeći poslovi

  • izrada pred nacrta, nacrta i prijedloga Budžeta Grada i kontrola namjenskog korištenja sredstava,
  • izrada periodičnih i godišnjih finansijskih izvještaja Budžeta Grada,
  • upravljanje i kontrolisanje priliva i odliva sredstava,
  • praćenje ostvarivanja javnih prihoda Grada, usaglašavanje evidencije sa nadležnim organima i bankama,
  • praćenje kreditnog zaduženja Grada i otplate postojećih i realizaciju novih kreditnih zaduženja,
  • praćenje prihoda i izvršenje rashoda Budžeta Grada i redovno izvještavanje,
  • kontrola pravilnosti i zakonitosti korištenja budžetskih sredstava,
  • finansijsko, materijalno i računovodstveno poslovanje Gradske uprave i budžetskih korisnika,
  • prikupljanje, evidentiranje, obrada i knjiženje finansijske dokumentacije Gradske uprave
  • praćenje izvršenja finansijskih planova Gradske uprave,
  • usklađivanje knjigovodstvenog stanja sa stvarnim stanjem (nefinansijske i finansijske imovine i obaveza),
  • obračun ličnih primanja i doprinosa i poreza na lična primanja,
  • obračun amortizacije i revalorizacije osnovnih sredstava,
  • blagajnički poslovi,
  • izrada programa rada i izvještaja o radu odjeljenja,
  • izrada informacija za Skupštinu Grada i izvještaja Ministarstvu finansija RS, kao i drugih analiza i informacija po zahtjevu potencijalnih korisnika,
  • koordinacija rada sa nadležnim državnim organima i institucijama u okviru ovlaštenja,
  • drugi poslovi iz oblasti finansija koji se stave u nadležnost.

V.d. načelnika odjeljenja: Maja Sorajić Vučurević


Vuka Karadžića 2, Trebinje


☎   +387 59 273 475


✉   finansije@trebinje.rs.ba